Smart Work ® - Askolan Kone

Askolan kone

Sähläys vähemmäksi Würthin tuella

Askolan Koneen asiakkailla on aina kiire. Siksi Lassi ja Sanna Kurki arvostavat sitä, että Würthin myyjä toimittaa juuri sen tärkeän huoltotarvikkeen vaikka itse, silloin kun tilanne vaatii.

Petri laittoi hyllyt kuntoon

”Petri tuli käymään ja siitä se yhteistyö lähti. Petri on tehnyt meille sähköhyllyn ja pulttihyllyn, hän laittoi laatikot ja hyllyetiketit. Pyydämme myyjää katsomaan mitä hyllystä puuttuu ja tilaamme sitten”, Sanna Kurki kertoo yhteistyöstä.

Kurkien kokemukset kuvaavat hyvin Würthin tavoitetta puolittaa sähläys niin, että tehokkuus paranee ja siitä hyötyvät kaikki.

”Me huolehdimme asiakkaiden asioista niin, että heidän ei itse tarvitse huolehtia. Järjestelmien ja prosessien pitää olla kunnossa, mutta ihminen on aina se ohjaava ja varmistava elementti. Siksi panostammekin koko ajan lisää asiakaspalvelutehtäviin”, kertoo Würthin toimitusjohtaja Mika Rantanen.

Jatkuvuus on tärkeää

Palvelun nopeus, joustavuus ja jatkuvuus ovat Kurkien kumppanissaan arvostamia asioita. Kun Würthin myyjä käy torstaiaamuna, tavarat tulevat perjantai-iltapäivällä.

”Lisäksi Porvoossa on Würth Center, josta voi hakea tavaroita nopeammin. "

Jatkuvuus tarkoittaa Kurjille säännöllistä ja luottamuksellista suhdetta myyjään.