Asiakastarinat - Puustelli
WÜRTHIN eSHOP TEKEE PUUSTELLIN ASENTAJIEN ARJESTA SUVUJAMPAA

Puustellin sopimusasentaja Jouni Vähärautio hankkii Würthiltä ruuveja, proppuja, tiivisteteippejä ja muita asennuksessa käytettäviä pientarvikkeita sekä työvaatteita. eShop-sovellus kulkee aina taskussa ja siitä voi tarkistaa kätevästi tuotteiden saatavuuden ja lähimmän noutopaikan.
Keittiöistään ja muista kodin kiintokalusteista tunnettu Puustelli myy kuluttaja-asiakkailleen kalusteiden ohella kokonaisia remontteja avaimet käteen -periaatteella. Puustellin 120 sopimusasentajan tehtäviin kuuluu remontin hallinnointi, kalusteasennukset sekä sopimuksenmukaiset remonttityöt.
Koska asentajat toimivat hajautetusti ympäri Suomen, on kumppaniksi valittu maanlaajuisesti toimiva Würth, jonka palvelut ovat helposti hallittavissa yhdellä sopimuksella. ”Würthiltä on saatavilla laaja valikoima kiinnitysratkaisuja kaikille seinämateriaaleille sekä vähän erikoisempia tarvikkeita, kuten kevytbetoniruuveja”, asennuskehityspäällikkö Sami Eskelinen Puustellilta kertoo. ”Myös painatetut työvaatteet saamme heti mukaan.”
”Tarviketilausten helpottamiseksi asentajilla on kännyköissään Würthin eShop -sovellus.”
Verkkokauppa puhelimessa
Tarviketilausten helpottamiseksi asentajilla on kännyköissään Würthin eShop -sovellus, joka näyttää tuotevalikoiman hintoineen ja saatavuustietoineen. Tarkasteltavissa on myös aiempi ostohistoria. Apissa on lisäksi käytössä iisi!!-kemikaalienhallintajärjestelmä, josta asentajat saavat käyttöturvatiedotteet.
Useimmiten asentajat tekevät tilauksen sovelluksessa ja noutavat tuotteet myymälästä. Osa tilaa tuotteet suoraan työmaalle. ”Asentajat asioivat Centereillä mielellään, koska palvelu on asiantuntevaa. Nouto sopii erittäin hyvin asentajan arkeen joko työmaalle mennessä tai lounastauon yhteydessä Würthin erittäin laajan centerverkoston ansiosta”, Eskelinen toteaa.

Puustellin asennuskehityspäällikkö Sami Eskelinen ja sopimusasentaja Jouni Vähärautio kokevat, että Würthin eShop helpottaa arkea työmaalla.
Hyvinkään alueella Puustellin sopimusasentajana toimiva Jouni Vähärautio käyttää sovellusta tuotteiden etsintään ja saatavuustietojen tarkasteluun. ”Pystyn etsimään sovelluksesta tarvitsemani tuotteet, vaikka en tietäisi niiden virallisia nimiä, ja tarkistamaan luotettavasti saatavuuden ja lähimmän noutopaikan. Sovelluksen kautta tulee myös näytettyä asiakaskortti myymälässä”, Vähärautio kertoo.
Puustelli kouluttaa asentajiaan säännöllisesti kahdesti vuodessa. Myös Würth on toiminut kouluttajana esimerkiksi työturvallisuudessa ja viimeisimmäksi eShopin käytössä, jolloin Würthin verkkokaupan asiantuntijat pitivät koulutuskiertueen viidellä paikkakunnalla.

Perinteikäs perheyritys
Harjavalta-konserniin kuuluva Puustelli Group Oy on suomalainen, korkealaatuisten kodin kiintokalusteiden valmistaja sekä kokonaisvaltaisiin remontteihin erikoistunut täydenpalvelun tuottaja. Puustelli on Suomen ostetuin keittiömerkki jo vuodesta 1983 alkaen. Se juhlii 105-vuotissynttäreitään kuluvana vuonna.